TÄTÄ F2F -MARKKINOINTI ON

Markkinointi on paljon enemmän, kuin pelkkä mainonta ja myynti. Olet varmasti joskus kuullut puhuttavan F2F -markkinoinnista, mutta tiedätkö mitä se tarkoittaa?

Mitä F2F -markkinointi oikeastaan edes on?

F2F = Face to Face

Usein termi yhdistetään pelkästään messuilla tai tapahtumissa toteutettuun tuotemarkkinointiin, mutta se on paljon enemmän. Kaikki ne hetket, jolloin katsot toista ihmistä silmiin samalla kun kerrot yrityksestäsi, tuotteestasi tai palvelustasi, ovat F2F-markkinointia.

Esimerkiksi, tapaat vanhan koulukaverisi kaupungilla. Vaihdatte kuulumisia ja kerrot hänelle omistavasi kauneushoitolan aivan tässä lähellä. Koulukaverisi kiinnostuu hoitolastasi, sillä on juuri parasta aikaa etsimässä vuosipäivälahjaa vaimolleen. Ojennat hänelle käyntikorttisi ja kehotat tutustumaan palveluihin tarkemmin nettisivuillasi. Tämä on Face to Face -markkinointia.

Entä mitä H2H -markkinointi on?

Face to Face -markkinoinnista käytetään nykyisin myös termiä H2H -markkinointi, Human to Human, sillä kyseessähän on kahden tai useamman ihmisen keskinäinen vuorovaikutus. Luotamme paljon toisten ihmisten kokemuksiin ja arvosteluihin tietyistä tuotteista tai palveluista, ja jokainen meistä haluaa ostaa toiselta ihmiseltä kasvottoman yrityksen sijaan. Ihmiseltä ihmiselle. H2H -markkinointi kuulostaa tässä tapauksessa siis jopa järkevämmältä sekä helpommin lähestyttävältä.

F2F -markkinointi tapahtumissa ja tapahtumilla

Oikein rakennettuna Face to Face -markkinointi on erittäin kustannustehokas tapa markkinoida, sillä asiakaskontaktin sekä -palautteen saa välittömästi. Se on esimerkiksi loistava tapa toteuttaa kuluttajatutkimus ennen uuden tuotteen tai palvelun virallista lanseerausta.

Me olemme yrityksenä erikoistuneet juuri tähän kasvokkain tapahtuvaan markkinointiin tapahtumilla sekä tapahtumissa. Ohikulkevan potentiaalisen asiakkaan mielenkiinto on helppo herättää lähestyttävällä ihmiskontaktilla, sillä jokainen meistä tarvitsee sosiaalisia kanssakäymisiä joka ikinen päivä. Varsinkin näin vuoden harmaimpana ja pimeimpänä aikana juuri se yksi yllättävän positiivinen ihmiskontakti voi muuttaa koko päivän suunnan paremmaksi.

Jos haluat tuoda yrityksesi lähemmän ihmisiä, tule ihmisten luokse.

“Jokainen kohtaaminen on tapahtuma, ja jokainen tapahtuma voi olla ainutlaatuinen elämys.”

Kiinnostuitko? Jätä yhteydenottopyyntö sivun alareunassa olevan lomakkeen kautta niin kerromme lisää F2F -markkinoinnin loputtomista mahdollisuuksista!

 

 

Lue myös

MIKSI JOKAISELLA YRITYKSELLÄ TULISI OLLA TAPAHTUMAN SUUNNITTELIJA APUNAAN

Lue tästä viisi syytä, miksi jokaisella yrityksellä tulisi olla oma tapahtumasuunnittelija.
11.11.2020

MILTÄ YRITYS NÄYTTÄÄ MUIDEN SILMISSÄ?

Yrityksen sisälle hyvää mieltä, rikkaita kokemuksia ja yhteinen suunta. Asiakkaille ja yhteistyökumppaneille haluttu näkymä yrityksestä kiinnostavana, kyvykkäänä kumppanina, jolla on kasvot ja oma persoonallinen identiteetti. - Kehittymisen Kiitotie
2.7.2020

OSALLISTUTA MESSUKÄVIJÄ

Messuillehan tullaan nimenomaan tapaamaan ihmisiä yritysten takana, eli keskustelemaan kasvotusten. Entä jos kokeilisit pysäyttää mahdolliset uudet asiakkaat tavalla, jota he eivät osaisi arvata?
3.3.2020

Kysyttävää?

Kysyttävää?
Toivon yhteydenottoa