fbpx

OSALLISTUTA MESSUKÄVIJÄ

Muistele edellisiä messuja, joissa olet vieraillut. Sitä, kun astuit messuhalliin sisään, kiersit pisteitä pälyillen puolelta toiselle, keräsit käteesi tyrkytettyjä flyereitä ja poistuit paikalta messukassi täynnä esitteitä. Monellako messupisteellä osallistuit johonkin aktiviteettiin ja montako näistä messupisteistä osaisit tällä hetkellä nimetä?

Meillä on kummallinen tapa messuilla. Yritykset suunnittelevat parhaillaan vuosia eteenpäin, mille messuille osallistuvat ja millaisella budjetilla. Esitteitä tilata useita satoja, messupisteistä maksetaan parhaillaan useita tuhansia euroja ja sitten paikalle tullaan yhden pystypöydän, esitetelineen, baarijakkaran ja roll-upin kanssa – kuten viisikymmentä muutakin alan yritystä.

Miten asiakas muistaa juuri sinun yrityksesi näiden muiden samanlaisten toteutusten seasta? 

Mutta on se messukävijöilläkin kummallisia tapoja. Messuillehan tullaan nimenomaan tapaamaan ihmisiä yritysten takana, eli keskustelemaan kasvotusten. Silti suurin osa kävijöistä kavahtaa välittömästi, jos heidät pysäyttää kysyen “onko yritys X teille jo tuttu?” Ymmärrettävästi, sillä tämä herättää nopeasti tunteen siitä, että nyt minulle yritetään samantien myydä jotain!

Entä jos kokeilisit pysäyttää mahdolliset uudet asiakkaat tavalla, jota he eivät osaisi arvata? Osaisitko itse edes odottaa, että joku pyytäisi sinua messupisteelleen maistelemaan jäätelöitä sokkona, letittämään narua aikaa vastaan, leikkimään “peiliä” (kaikkihan tietenkin muistavat tämän hauskan leikin päiväkodista) tai piirtämään unelmien hääcocktailia? Osallistuttavan aktiviteetin ei tarvitse olla tämän ihmeellisempää, kunhan se on jotain meille kaikille tuttua sekoitettuna uuteen ympäristöön. 

Anna meidän olla osa teidän messutiimiä – tutustu messupalveluihimme ja jätä yhteydenottopyyntö alla olevan lomakkeen kautta.

– Iina

Your Bartenderin messupisteellä pääsi piirtämään unelmiensa
hääcocktailia ja osallistumaan samalla lahjakortin arvontaan.
Pisimmillään piirrustusten parissa viihdyttiin lähes puoli tuntia
ja samalla keskusteltiin hääbaarin tuomista mahdollisuuksista. 

Lue myös

NÄY RUUDUN MOLEMMILLA PUOLILLA

Ruudun takana ja sen ulkopuolella tapahtuva markkinointi riittävät hyvin hoidettuina myös yksistään, mutta miksi tyytyä “ihan hyvään”, kun voi tehdä erittäin hyvää?
8.3.2020

JUHLIEN SUUNNITTELU

Yhdessäoloa, aktiviteetteja, kauniita pukuja, koristeita, hyvää ruokaa ja juomaa – näin syntyvät juhlat.
24.2.2020

Kysyttävää?

Kysyttävää?
Toivon yhteydenottoa